ADS UP

Різкий ріст доходів і рентабельності інтернет-магазину електроінструментів

Логотип магазина

ОПИС ПРОБЛЕМИ

Із завершенням зимового сезону, інтернет-магазин електроінструментів став перед необхідністю адаптуватися до весняного попиту, максимізувати конверсії, підвищити доходи та зменшити вартість конверсії.

СТРАТЕГІЯ

Була розроблена стратегія розширення рекламних кампаній в Google Ads, з акцентом на точність таргетингу та ефективність креативів. Це дозволило захопити зростаючий весняний попит на продукцію, таку як бензопили, газонокосарки, мотокоси.

ВИСНОВКИ

Інтернет-магазин електроінструментів досяг вражаючого зростання доходів і рентабельності під час виходу з зимового періоду, що свідчить про ефективність застосованої маркетингової стратегії.

РЕЗУЛЬТАТИ В ЦИФРАХ

За 12 місяців магазин досягнув таких результатів

Збільшення витрат на Google Ads

18,24%

забезпечило агресивне освоєння ринку в період весняного піку

Ріст конверсії

73,21%

був досягнутий завдяки оптимізації таргетингу

Вартість реклами

31,74%

підкреслює підвищення ефективності рекламних вкладень

Загальний дохід

+47,84%

відображаючи значне зростання продажів

Рентабельність витрат на рекламу

+25,04%

складаючи в цілому 1433%, що є відмінним показником ROAS